Wednesday, April 20, 2011

tora datang lagi

huh..dekat sebulan jugak la tak berblog..busy je memanjang..

so rangkuman untuk sebulan ni adalah:

1. saya dah lulus OSCE! alhamdulillah..walaupun byk rintangan dan dugaan menimpa..akhirya..

2. saya dh dapat ank sendara..owh heavennya..anak sendara yg paling cantik sekali di mata cik patin dia..

3. saya dh grad! owh yeah..

4. bakal memulakan dunia per"ko-ass"an saya soon..apa itu ko-ass? bukan bersama2 punggung ye..co-ass adalah singkatan co-assistant..dokter muda la..dokter pelatih..

ala tomeynyeee..rindu budak demok!

dan telah disumpah menjadi sumpah2..eh salah koass

dan,,,telah wisuda..akhirnya..

so skrg..belakang nama saya ada gelar (title) baru.. Nur Fairuz S.Ked

S.Ked?? opo iki? ora ngerti...S.ked adalah sarjana kedokteran..hehehe *dancing*

No comments:

Post a Comment