Tuesday, November 16, 2010

meroyan lagi

hai peeps! today 11 dzulhijjah..and today is eidadha..frankly said i'm quite sad today. saya tak pergi solat iduladha. saya ketiduran.(jangan dicontohi..) saya bangun jam8..tu pon sebab mba ana knocked on my door..sedey sangat..pukul9 tadi, ayah text me:

"kmu sembahyang raya tak lagi? kami nak pergi qurban di selama.."

wahahaa..saya tak reply sms tu hehe..mau kena mengaum pagi2 buta ngn ibu kalo dia tau anak dia macam ni. tahun2 lalu, sempat solat sebab solat di kedubes..tahun ni tak gi kedubes..so lemau la siket badan ni.


bangun tidur terus on laptop. buka fb, baca paper. lampu bilik pon tak on lagi. tiba2 rasa lapar. telepon semua kedai makan tutup. last2 call hari-hari. unfortunately yang dia jual hari ini hanya ayam goreng kremes. saya tak suka. tapi nak buat macam mana..terpaksa la makan..order la jugak..


jeng jeng jeng....teruja tak??? abaikan tilam yang tak bercadar itu..

waaa...sedey....just nasi, ayam kremes n sambal..lalapan yillek..tak suka..

try imagine..orang lain sedang sedap memakan hasil qurban masing2..buat BBQ, sup gear box, daging  cicah samabl asam, ribs panggang...saya hanya makan ayam goreng,,sedey. huhu..tiba2 rasa nak balik. dah la kecewa dengan nasi dia..tak da sayur..tapi bersyukur setidaknya masih dapat makan..


so aktiviti hari ini hanyalah makan, tidur, internet, baca note sikittttt je..(ada penegasan di situ)


hehe..tak sabar nak balik bulan 12 ni..ayah dah beli tiket on 20/12-3/1...hehehe..alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment