Thursday, December 16, 2010

saya anak ayah

orang kata...bukan saya kata..i'm a daddy's daughter. tak tau kenapa banyak yang label sy sbg anak ayah..tapi menurut sy, tidak. sy tak rasa pon sy anak ayah, ye la..dari kecik besar dengan atok kat kampung. pastu duduk asrama, pastu pre-med duduk jauh. pastu duduk sini jakarta. jarang ada di rumah..tapi tak kesah pon kena label macam tu..sebab suka..hehe..yang pasti sy anak ayah dan ibu sy.

bercakap tentang ayah ibu ni..seriusly sy dah tak boleh fokus!! nak balik. asyik terpikir je. padahal isnin depan baru balik. rasa macam lamaaaaa nya waktu berjalan. dulu kecik2 ayah selalu outstation ke langkawi (kalo outstation langkawai, mesti balik tu bawak coklat yang banyak. MnM..coklat la pokoknya..kalo cameron stoberi.) and cameron highland. paling sekejap outstation tu seminggu. so dari pagi ayah pergi sampai ayah nak balik asyik dok hitung hari. hari2 duk tanya ke ibu hari ni hari apa.berapa hari lagi. and kalo ayah telepon tu rasa seronok sangat..jerit2 nyah!and hari2 dok kira hari. bila la ayah nak balik. tak sabar wey rasa lammaaaa sangat. macam ni la yang saya rasa sekarang. rasa lamaaaa nya ya Allah. sekarang baru 16 hari bulan. less than 4 days to go, tapi rasa lamaa minta ampun!

kalau dipikir-pikir balik besok ada exam..sabtu ada exam. kalo saya baca buku, study pasti tak terasa lama kan? saya dah cuba untuk baca buku..distract my mind..tapi tak boleh. tengah2 dok baca..tiba2 teringat berkhayal tentang rumah. serius berkhayal. sedar-sedar je baru baca half page. hehehe..and sindrom ni la yang sy and kawan2 saya sering lalui kalau hari exam hari besoknya itu pulang. persetankan exam itu adalah subjek paling berat waima subjek maut sekalipun..tak de hal nyer..nak balik tu lebih prioritas kepada segala-galanya. hehehe..

tengok..tengah taip entry ni pon tengah dok bayang rumah. batu kurau tercintaku.


p/s: i hate fb notification..buat saya menggeletis nak tengok..pastu lalai..

No comments:

Post a Comment