Wednesday, October 20, 2010

my almamater


sekarang sy tengah blajar kt sini. tapi ni gambar kampus A, sy dikampus B. tapi lokasi dia bersebelahan je..


haaa..ini kampus B. ada 2 fakulti kt sini. dentistry ngn medicine.


di kampys ini, batch sy adalah sprti di bawah..

logo fakultas saya adalah ini dan warna kebanggaan fakultas saya adalah hijau 

dekan fakultas saya adalah Prof. Dr. Julius yg sgt baik and warmhearted.


dulu tahun 2008/2009 sy pernah masuk organisasi ini dlm divisi dana umat..menjabat satu tahun je..sgt bes..byk bagi saya pengalaman baru..
 

sekarang, sy join organisasi ni pulak..utk tahun 2009/2010..banyak pengalaman sy dapat..ini macam paramedic la..

  

ini kawan2 saya dalam tim kat ats..yg dua kat depan tu ketua sy..sy line plg blkg..jilbab putih.. 



baju biru yang dipakai di foto atas dan bawah ni nama nya almamater..kira mcm jaket formal trisakti la..so akan dipakai kalau ada acara rasmi dan sesuatu acara yg membawa nama trisakti..contohnya social work atau baksos..sangat bangga bila pakai jaket tu..:)



perjalanan sy disini masih jauh..skrg saya baru di pertengahan jalan..masih banyak yg harus ditempuhi dan masih banyak langkah yg harus ditelusuri...jadi doa saya agar langkah sy ini dipermudahkan Allah hinga akhirnya..amin ya Allah..doakan sy teman2 moga dipermudahkan urusan..

No comments:

Post a Comment