Friday, October 15, 2010

sabtu yang sungguh kejam

hari ni hari sabtu..so sangat la bosan..semalam dah exam..isnin dah masuk modul baru..so nak baca buku pon malas.
semalan tidur pukul2 pagi..layan internet..so hari ni pukul8 dah bangun..nak try jgk sambung tidur sampaitengah hari..tapi tak boleh la..mmg dah limit dia sampai pukul7/8 je..tadi try la jugak nak tidur..jadi hati tak sedap..aduh..so pukul9 bangun la saya. dah bangun terus call padang nak beli nasi..delivery je..bukak pintu tengok wowww cantik nya cuaca hari ni..sangant bes..kalo la dapat jalan2..uish bes nya..
nak jalan2 tapi duit plak tak masuk lagi..plus kawan2 saya kuliah la pulokk..aduh..buhsan..
selalunya santu ahad ada aktiviti..tapi hari ni and besok free le pulok..sedih nyer..
tadi layan kartun jap ngn mba bawah tangga tapi lama2 buhsan den! masuk bilik ngadap balik komputer..nasib bek ada tenet..nak tgk dvd malas..tu ada je citer yang boley tgk..tp malangnya sy bukan orang yg suka tgk dvd melainkan citer tu benar2 best..
buku ada..eat pray love ngan mitch albom..tak baca lagi..tp malas nya nk bukak..

saya nak melakukan aktiviti..bungee jumping ke..surfing ke..gokarting ke..macam tu la..yang menantang adrenalin..tp takde..kalo ada pon memerlukan belanja yg besar..di saat kritis begini saya tidak punya uang utk bersuka2..wehehe..
pokoknya, sabtu dan ahad besok hari bermalas2 saya..sebab tak da aktiviti..jadi busan giler!

ada idea?
ha...nak buat origami la..aduh! bahan pulak takde..malas!!!
sebenarnya boleh je saya cari aktiviti, kemas bilik yg dh macam tongkang pecah ni..cuci kasut2 tu..kemas wardrobe..kemas handout2..tapi saje tak nak buat sebab malas...

in a nut shell..saya ada lah pemalas..tulis berjela2..point dia sy malas!

saya nak balik taiping!!!( tiba2...lari topik..)

sabtu ini membunuhku...

No comments:

Post a Comment