Tuesday, January 11, 2011

confused

1. sebenarnya apa beza perkataan "baharu" dan perkataan "baru"? saya telah membeli sebuah kereta "baru" atau saya telah membeli sebuah kereta "baharu"? haa..confused kan? lepas tu johor bahru ke johor baru?? ahahhaaa..perbendaharaan kata saya jelek..

2. lepas tu ada orang yang gila-gila mengotot (paksa) suruh saya mengaku yang saya dari aceh..tidak,,saya dari malaysia. saya cuma menumpang belajar sahaja di sini. huhuhuhu..dah banyak kali explain baru la mengaku..tupon sengih2 macam tak percaya.

3. sekarang berat badan saya naik bagai dipam2..akibat balik cuti 2minggu dulu. omakaih..nak turun punya la susah, nak dapat perut flat punya la susah..tapi akibat balik 2 minggu hari tu terus gemuk balik..:(

4. minggu lalu seminggu diserang jet lag. pengalaman jet lag paling lama dalam hidup.

5. really need pressure and stressor. tinggal 34 hari je lagi before saya akan menduduki ujian OSCE. tapi masih belum belajar. nervous nya belum datang. tak tau la nak start belajar bila..(tolong doakan saya lulus ye)

6. blackberry saya asyik buat hal je..stress..nak tukar ke tak ha?? nak tukar blackberry jugak ke? apa nak tukar ke iPhone? atau android? pening..

tak penting kan? tapi ia sangat mengganggu hidup ini. serius..

No comments:

Post a Comment