Monday, January 24, 2011

rayuan gombal

rayuan gombal = sweet talk = ngayat awek..

nak tips untuk ngayat awek?? biar cair hati dia?
kami ada solusi..
nak tengok contoh2 dia?? lets check it out..

L: kamu punya kunci ga?
P: kunci? buat apa?
L: buat membuka pintu di hatimu..

P: kamu di mana?
L: di hatimu selaluuuu...

L: eh, cuba kamu putar ke belakang? ko punya sayap?
P: ha? ada sayap?
L: ternyata kamu malaikat yang dihantar buat aku..

L: cinta itu buta, tapi aku ga..soalnya aku liat kamu..
P: *eye blinking*

L: eh, papa kamu astronaut ya??
P: ga..papaku bukan astronot..kenapa?
L: saya lihat bintang di mata kamu..

L: eh kamu..ada yang jatuh..
P: apa yang jatuh??
L: hati kamu..biar saya ambil ya..

P: kamu dari mana ya?
L: dari keluarga baik2...
P: mau ke mana?
L: mau mencari keluarga baik2..


percayalah..ada di antara kawan2 sy yg tembak (mintak kapel) ngan awek dia pakai benda di atas..dan berhasil..dan kekal sampai sekarang..

kitaorang selalu pake ayat2 di atas untuk main2...heheh..

No comments:

Post a Comment