Saturday, January 22, 2011

planner

agenda untuk semester ni dah keluar di lantai lima..antara yang menarik perhatian saya sebagai seorang mahasiswa semester 7 adalah:

penilaian akhir KKD (OSCE) : 16 februari - 5 maret 2011

yudisium : maret 2011

wisuda : 16 april 2011

ketiga-tiga tarikh di atas adalah tarikh penting buat saya..OSCE yang hanya tinggal kurang dari tiga minggu..mana belajar pun belum selesai..tengah bertungkus-lumus ni..
wisuda (graduation) tanggal 16 april..doakan saya lulus OSCE terus bisa wisuda..doakan saya ya kawan2..tiga tahun setengah saya struggle kat sini, saya mau hasilnya, saya mau ibu and ayah tersenyum melihat hadiah terbaik dr saya kepada mereka..insya allah tanggal 16 april..doakan saya, moga urusan saya dipermudahakan..moga perjalanan saya lancar..moga diberi kemudahan..
terima kasih atas doanya..:)

No comments:

Post a Comment